Det luktar spraytan

Jag har precis duschat, rakat benen och spraytanat mig.. För imorgn på kåren skall jag köra med bara ben (ifall jag vågar och inte spraytan-brännan blir ful). Troligtvis sisa utekvällen då man kan ha bara ben, för det börjar bli riktigt kallt ute nu.

Jag ser verkligen fram emot imorgon. Vet egentligen inte varför. Men jag bara VET att det kommer bli en otroligt bra kväll. Jag och mina vänner komma vara super snygga, vi kommer ha jätte kul, vi kommer dricka gott vin/öl/cider/jello-shotts, vi kommer dansa, vi kommer skratta och vi kommer vara nöjda efter en helt fantastisk kväll. För det har jag bestämt!


Mitt hår känns som en risbuske förresten? Vad ska jag ta mig till?

// Så är det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0