Det luktar skandal

SKANDAL! Att jag och mina vänner inte fick biljetter till hårdrockssittningen.. Hm.. Vi skall i protest till detta ha en egen förfest med tema "ROSA", "Girly-girly", "Barbie", "Hello Kitty" och/eller "Glitter".. Ja något sådant. Vi kommer verkligen sticka ut ur mängden på kåren sen. Alla hårdrockare och vi.. Vi kommer få super kul!


Girly girly var det ja...

SKANDAL! Att Kenye West förstörde en av Taylor Swift troligtvis största händelse i hennes liv. Tyckte så synd om henne. Jag menar här går hon och vinner sin absolut första moonman. Hon vinner över kändisar som Beyoncé och Pink. Klart att hon måste vara helt överlycklig. Men så kommer dumma Kenye och förstör. Idiot! Han var troligtvis påverkad av något. För så gör man inte om man har något sunt förnuft.

SKANDAL! Att min lilla kanin aldrig kommer. Jag vill ha honom NU!!! Djuraffären sa att han skulle komma in nu i veckan. Och jag vet att det bara är måndag. Men jag är otålig. Blir förresten ingen Molga. För djuraffären tyckte inte det var en bra idé. Kaniner trivs inte i varandras sällskap. Knepigt! Men jag läste att Kaniner kommer bra överens med marsvin. Men vill jag ha ett marsvin?

// Plugga nu?

Kommentarer
Postat av: Moa

SKANDAL! JA.. båda, värre det där med mtv VMA ;)

faktiskt.

2009-09-14 @ 20:21:02
URL: http://moelimoa.blogspot.com
Postat av: Mia instämmer

Håller med. Grymt dåligt!

Alltså... människorna borde ju inte bjuda in honom till sånndär galor. Inte första gången!

2009-09-15 @ 15:58:35
URL: http://kazakstanisbajs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0