Det luktar shoppsug

Jag är sååå shopingsugen just nu.. Jag vet att klockan är kvart över tolv på natten, men jag kan bara inte hjälpa det. Sitter och kollar runt på olika modbloggar och shop-online-sidor.. Finns så mycket jag vill ha. Borde egentligen inte fresta mig på detta sättet då jag uppenbarligen inte kan köpa ett endast dugg. Inte ens det sketnaste lilla plagg kan/bör jag lägga mina pengar på. Trots detta har jag och Kriss precis bestämt att vi skall åka till a6 imorgon. Jag skall visserligen filma lite (filmprojekt i skolan), men vi fattar ju alla att vi kommer kolla runt en hel del i butikerna med. Blir bäst att hålla i pengarna ifall detta suget fortfarande håller i sig då.


Det här är inte ens en bråkdel av allt jag vill köpa... Eller nej inte köpa.. bara äga..

// Bäst jag går och lägger mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0