Det luktar pyssel

Familjen har varit här.. De tyckte maten var god. Jag tyckte maten var god. Tror jag ska äta lite mer av den nu faktiskt. Eller ja, efter inlägget...

Vi var även en sväng på IKEA där de köpte inredning till den nybyggda hallen. Själv köpte jag bara lite nödvändigheter så, så som toalettborste, glödlampor och möbeltassar. Rätt tråkiga inköp, men dock så viktiga!?

Elsa (min lilla vovve) var med och hälsade på idag också. Hon fick hälsa på kaninerna med. Hon satt som fängslad vi buren precis HELA TIDEN. Rätt bra på ett sätt, för då iste man vart man hade henne. Men kaninerna var väl si så där förtjusta i att en hund satt och glodde på dem HELA TIDEN. Fast på det hela taget så gick mötet mellan kanin och hund bra.

Har bokat biljett till London nu med.. för att hälsa på Moa och Emma. Den 5:e November bär det av. Skall bli jätte kul. Har inte varit i London innan och så saknar jag dessa två jätte mycket. Längtar!

Nu ikväll har jag suttit och pysslat lite.
Sytt på kedjor på en svart simpel klänning. Tänkte jag skulle pimpa till den lite. Och jag är mycket nöjd med resultatet. Och tröttnar man på kedjorna så är de bara att klippa bort. Har en hel del kedjor kvar.. så vilket bli mitt nästa plagg att hotta upp tro?


Ursäkta att bilderna inte är upprätta.. men jag orkar faktiskt inte rätta till det...

// Filma imorgon?


Kommentarer
Postat av: Fifiona

grymt smart å snyggt!

2009-09-28 @ 00:56:00
URL: http://fifiona.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0