Det luktar parmainrullad kycklingfiléet

Sitter i mitt "lilla" kök och Kriss står vid spisen och steker kyckling. Till detta skall vi ha klyftpotatis och tzatziki. Mumms så gott.

Ikväll blir det bio... Yes! Finaly. Jag, Kriss och Albin med tjej skall äntligen gå och se Inglourious Basterds. Tror den kommer vara storslagen.

Imorgon far jag hem till Borås. Då skall det gråtas, kramas och festas. Lillasyster Moa fyller både tjugo år och åker iväg till London som Au pair. Kommer sakna henne ofantligt mycket. Men hon kommer säkert ha det jätte bra där på andra sidan havet. Förhoppningsvis kommer jag och hälsar på med. Har faktiskt aldrig varit i England/London. Så det får jag se till att ha råd med.



// Ute regnar det

Kommentarer
Postat av: joakim berg

Var med och svara på en fråga på min blogg och vinn en länk till din blogg:)

Äger östergötlands överlägset största blogg med över 4000 läsare om dagen så ta chansen och vinn lite extra pr=)

lägg gärna till på bloglovin med så lägger jag till dig:)

2009-09-06 @ 00:53:21
URL: http://jockiboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0