Det luktar Onsdagslängtan

Idag är jag inte i form någon stans.. Tror de flesta i min projektgrupp var trötta idag faktiskt. Vi var i skolan vid 09.00 och försökte lägga in vårt filmade material i datorn. Fyra timmar senare hade vi lyckats få in kanske en fjärde-del... Så det gick väldigt segt idag måste jag säga. Orkade inte stanna på hela föresläsningen i Affärsrätt heller. Drog direkt hem för att läsa på till tentorna istället. Har kommit en bit på vägen i bok nr 2 nu (företagsekonomi för icke-ekonomer). Skall snart läsa lite till.. men behövde en liten paus.

Idag ver det ingen av vännerna mina som verkade vara sugna på kåren på Onsdag.. Men jag är redan sugen. Kan vara skönt att slappna av med lite vin, prat, spel, musik och sedan kåren mitt i allt pluggande. För det är verkligen mycket nu. Mycket, mycket... Men man behöver ta pauser (onsdagskvällar t.ex.) för att sedan plugga på ännu bättre efteråt. Jag skall allt få dem att ändra sig tills på Onsdag.
Ett alternativ är att ha förfest med studielitteraturen.. dricka vin och plugga samtidigt. Hm.. undra om det går? Värt att prova i alla fall tycker jag!


Detta vill jag ha på mig när vi pluggar och dricker vin på Onsdag.. Ge mig!

Ikväll händer inte mycket.. Läsa lite mer i boken, titta lite på tv, äta lite mat, blogga lite till?, surfa runt på nätet och annat sådant tidsfördriv. Känner att den här dagen är tråkig, misslyckad, onödig och trist!

// Sugen på frukt doppad i Nutella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0