Det luktar "ny" almanacka

Igårkväll satt jag och pysslade lite. Gjorde en ny framsida till min almanacka. Ville göra den lite mer personlig (inte för att bilderna i sig är så personliga.. så alla som läser ELLE har dem. Men ja ni fattar..). Så jag satt och klippte och klistra. Ganskanöjd med resultatet. Nu kan jag se allt det där som jag inte har råd att köpa i höst/vinter varje dag. Bara att kolla på almanackans framsida och drömma sig bort.



Hade jag däremot haft råd så skulle jag har haft dessa kläderna på mig idag.. Känns lite sådär halvhöstigt ute idag nämligen. Så denna outfit hade varit perfekt. Inte för sommrig och inte för höstig.



// Idol ikväll ngn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0