Det luktar kanin

Jag vill ha en kanin. Egentligen vill jag ha en hund, men Kriss gillar inte hundar.. Själv är jag alergisk mot katter. Så det är kanin som det får bli ifall vi skall ha ett husdjur. Jag är verkligen helt inställd på det nu.. att skaffa kanin alltså. Har letat runt lite på internet och hittat en massa söta små hårbollar som säkert gärna skulle vilja bo hos mig. Har även hittat en del billiga, begagnade burar på Blocket. Skall kolla upp vad det kostar med vaccin och sådant också.. Så ifall det inte visar sig bli allt för dyrt så är det jag som skaffar en kanin inom kort.



// Snart skola

Kommentarer
Postat av: Emmy

Åh, vad mysigt med en kanin :) Tycker jag att du ska köpa!!

2009-09-09 @ 16:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0