Det luktar fika

Har precis varit ute och gått runt Munksjön med Laholm. Upptäckte till min stora förtvivlan att mitt F&S kort gick ut igår och jag har inte råd att köpa nytt för ens när lönen kommer. Så det fick bli en rask promenad istället. Bättre än inget säg.

Nu skall jag strax iväg till min ex-klasskompis Elle. Skall dit och hämta ett pressentkort på massage som jag fick i födelsedagspressent när jag fyllde år i Januari. Kan ju vara dags att hämta det nu. För på lördag har jag bokat in en tid för massage. Skall bli så skönt. Jag tar med mig Laholm till Elle nu och så stannar vi en stund och fikar och pratar ikapp oss. Vi hinner inte träffa henne så ofta nu för tiden nämligen.



// Plopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0