Det luktar utgång

Efter att ha pluggat heeeeela dagen (med undantag för mat och kaninbursstädning) så är det nu bestämt at det blir fest ikväll. Så nu har jag laggt ner pluggandet och börjar fixa mig för kvällen. Snart skall jag och Kriss laga lite kyckling och ris med. För man skall icke dricka vin på fastande mage. Lika bra att jag fortsätter med sminkningen och håret nu då.. för om en timma komma Laholm, Nilla och Andreas hit och mellanlandar en stund. De ska få se mina små ninisar och kanske dricka ett glas innan vi drar vidare till självaste festen.


Like it or not... Men så här har jag alltid mitt hår när jag sminkar mig... Okej ni som känner mig vet att jag har det så här oftare än så. Men alltid alltid när jag sminkar mig! Då är det inte ivägen...

// Lilla my

Kommentarer
Postat av: Moa

JAAA!... varje besökares ip-adress ser jag. Men jag vet ju inte vem besökaren är bara för att jag vet varifrån den kommer, men jag antar att Jönköping är du eller kriss.

2009-10-04 @ 12:47:52
Postat av: Nets

Me like :)

2009-10-04 @ 12:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0