Det luktar slutet på ett kapitel

Idag har jag varit i skolan vid 08.00 igen... plugg, plugg och åter plugg... Imorgon är det tenta och TENTAFEST.. Wiho! Det längtar jag efter.. festen alltså. Fast det fattade ni nog. Undra vad jag ska ha på mig? Lika bra att bestämma det idag då jag säkert inte kommer ha så mycket tid imorgon... Men vad? Hm...


Någon av dessa klänningar/toppar skulle inte vara fel...

Ikväll kommer Kriss kompis Jonas hit från Stockholm och hälsar på.. han skall vara hör hela helgen. Trevligt trevligt!

På söndag drar jag till Borås och sjunger lite en snabbis.. Blir ingen lång vistelse eftersom jag börjar redan vid 08.00 måndagen efter. Ja nästa vecka drar allt igång igen.. nya kurser och nya uppgifter. Ska bli skönt att lämna dessa kurser bakom sig nu..

// Godis godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0