Det luktar oplugg

Nu har jag suttit i säkert fyra timmar (inte helt i sträck, men ändå..) och kollat på kläder på nätet. Jag var fruktansvärt nära att först beställa lite plagg från Ellos, men ångrade mig i sista sekund. Precis efter jag stängt ner fönstret bestämmer jag mig för att ta en titt på H&M:s sida med och där klickar jag också ihop ett antal plagg. När jag nästan skall trycka på "till kassan" får jag dåligt samvete och ber Kriss som sitter bredvid mig att bli arg på mig som tänker köpa kläder trots att jag inte har råd. Han går gensat igång på idén och skäller ut mig. Tack och lov alltså.. Så nu har jag gjort lite kollage med kläder jag vill ha istället (precis så som jag brukar göra). Se men inte röra.. se men inte köpa! Fokus på London, fokus på Kina!!!

Jag börjar med ett kollage på en massa goa tjocktröjor... De andra kollagen visar jag här på bloggen allt efter som.. Inte kul att publicera all direkt.

Ulliga, mysiga och varma hösttröjor... De kommer från BikBok, GinaTricot och Modekungen.se

// Nu sticke(a)r jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0