Det luktar kinamat

Hemkommen från tentan nu.. det gick bra.. var en del lite småkluriga frågor som jag fick ordbajsa en del på. Men de flesta frågorna kunde jag svaren på galant. Hoppas på en 4:a faktiskt.. (det sammas om vg typ).

Nu skall Kriss och jag strax iväg och äta kinamat.. det skall bli gott. Inte ätit ngt sen frukost/brunch vid 12-tiden. Senare ikväll när vi kommit hem från restaurangen borde jag börja läsa Affärsrätt och kallkylering (mindre än en vecka kvar tills den tentan och jag har knappt börjat).. men det blir nog en film och lite godis istället. Kriss fyller ju inte år varje dag liksom.

// Kanintricket

Kommentarer
Postat av: Linnéa

SV: Tack så mycket! :D

2009-10-11 @ 20:27:19
URL: http://doli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0