Det luktar gott

Ja det gör det, för vi lagar Flygande Jakob. Fick sånt sug efter att ha ätit det hos Laholm i fredags.. Ska bli så gott!

Fick precis reda på att lilla syster Malin kommit med till sista uttagningen till Borås Lucia.. Håller tummarna för att hon kommer med.. Vore jätte kul! Då skall jag få er alla att rösta på henne, trots att ni inte bor i Borås..



Nej nu ska jag äta.. händer ändå inget annat värt att skriva om.. bara plugg i mitt liv nu som ni nog förstått!

// Matelli mat mat

Edit: Mmmm.. till efterrätt blev det Grekisk yoghurt med honung..

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag ska rösta!

Får hålla någon slags kampanj på skolan... trycka t-shirts & ropa "VOTE FOR MALIN".

2009-10-05 @ 21:39:13
URL: http://kazakstanisbajs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0