Det luktar födelsedag

Idag firar vi Kriss som fyller 24 år.. Vi firar också att jag snart har gjort klart tenta ett av två. Ikväll skall vi fira genom att äta på en kinarestaurang nere i stan som heter Hot Aisia.. Skall bli gott. I morse blev jag väkt av Kriss istället för tvärt om som det skall vara. Han var som ett litet barn och han ville ha sin presenter. Så jag fick helt enkelt pallra mig upp och gratta honom.. Söt är han!

Nu skall kriss förhöra mig inför tentan i eftermiddag. Så skriver inget mer nu.. lika bra det, för jag har inget intressant att berätta. Händer liksom inte så mycket i mitt liv just nu.

// Önska mig lycka till

Kommentarer
Postat av: Remenaldo

Haha, men Martha! Du måste ju upp o gratta honom me frukost på sängen o grejjer! :P

Lycka till ! =)

2009-10-11 @ 18:44:12
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0