Det luktar dagen före tentan

Idag är et plugg, plugg, plugg för hela slanten.. Okej, nästan hela slanten. Skall försöka städa kaninburen och se på fotbollen i eftermidag med. Men förutom dessa två undantag så är det BARA plugg som gäller. Sitter just nu och sätter ihop en liten övningstenta åt mina mig själv och mina vänner att testa våra kunskaper med. Kan vara bra att veta hur man ligger till inför imorgon tänkte jag.


Vill ha...

Skall försöka hinna ner till stan en snabbis också kom jag på nu... har lite smink som är slut och måste köpa nya produkter. Lika bra att få det gjort. Hatar att inte ha en komplett sminkväska (alltså de produkterna jag använder dagligen, så som foundation, puder, rouge, mascara och eyeliner).

// Satsar på 5:a

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Tack så hemskt mycket för din kommentar:)

2009-10-10 @ 16:16:09
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: johannah

så ball t-shirt! (:

2009-10-16 @ 22:12:24
URL: http://johannahthelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0