Red wine

Färgar håret i detta nu.. Eller ja jag väntar på att färgen skall verka. Om ca 10 minuter är det klart och då får jag förhoppningsvis ett positivt resultat. Det är meningen att färgan skall se röd-brun ut.. Som bilden här nedan, är min önskan. Sen vet man ju aldrig hur det blir då jag har mycket blonda slingor kvar i håret och en rätt så rejäl utväxt på det. Försökte i alla fall vara noggran med att ta det mörka håret först...



Behöver tips på någon god drink som innehåller gin.. Den får inte vara för avancerad och alla ingredienser skall gå att köpa i en avnlig livsmedelsbutik.. Någon som har et förslag?

// Prima skinka

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej hej!



Mitt gindrinkstips är min personliga favorit "White Lady". Du behöver förvisso komplettera med Cointreau (eller Triple Sec) men du blandar en del gin, en del Cointreau, och en del färskpressad citron. Skaka med massa is och servera i Cocktailglas. Mums!

2009-11-14 @ 15:04:10
Postat av: Martha

Ja den har jag smakat... gillar den med. Har nog tyvärr inte möjlighet och tid att köpa cointreau.. Får bli nästa gång helt enkelt :)

2009-11-14 @ 15:15:30
URL: http://marthapartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0