Duschen kallar

Skall strax hoppa in i duschen... Väntar på att Kriss skall bli klar bara. Missade en föreläsning nu i morse.. Mitt egna val. Har inte sovit ngt inatt nämligen. Ucha.. Men så fort jag gjort mig iordning är det dags för 3D-labb.. Inte världens roligaste.. Men det måste göras. I eftermiddag blir det plugg för hela slanten.. Tentorna börjar närma sig nu.

På fredag drar jag jag på Spiik... Innebandyturneringen jag var på i Kalmar förra året. Japps, jag skall dit igen.. Och det kommer förhoppningsvis bli minst lika kul. Tror vi ska vara utklädda i 80tals-stil.. Men det är nog inte 100 bestämt än.. Jaja, det löser sig alltid sa han som sket i vasken.

Igår när ninisarna var ute och hoppade i hela huset la sig Mållga ner och började rulla runt.. Aldrig sett henne göra så. Men fick sedan reda på att det betyder att hon trivs.. Så det är ju bra. Såg väldigt roligt ut dock.

// Firefox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0