Skit också

Okej.. det gick inte bra alls. Självklart kan jag har gissat rätt på vissa frågor. Men chansen att jag får godkänt känns inte stor. Tror inte det var många i klassen som gick därifrån med en glad uppsyn. Me, men.. ingen mening med att sitta och grubbla på hur det kan ha gått nu. Det får jag reda på tids nog ändå. Nu får jag fokusera på fototentan som är på torsdag istället.

12. (1p)
Vilket eller vilka alternativ är fungerande anrop till följande metod, dvs. de passerar genom kompilatorn och genererar inga fel vid körning.

public double Average(string n, string p) {
int c=n.Length+p.Length;
return c/2;
}

• int x=Convert.ToInt32(Average(“text”));
• double x=Convert.ToInt32(Average(“text”,”en längre text”));
• double e=Average(“text”,”en längre text”);
• int x=Convert.ToDouble(Average(“text,”en längre text”));
Det är sånna här saker jag haft tenta på idag... Snälla säg ifall ni fattar något. För jag får panik bara av att kolla på det...


På torsdag blir det tentafestande. Mitt första tentafestande. Vi ska luncha gott på piren. Bowla på eftermiddagen. Sedan grill hemma hos mig och troligtvis blir det en öl/cider ute sen med. Emmy kommer och gör oss sällskap också. Skall bli mycket trevligt. Längtar!

// 1/250s, f/8 och ISO 200

Kommentarer
Postat av: moa

Vem vet, kanske klarar du den ändå! Även om du inte tror det... Saknar dig, när kommer du hem?



// moa och malin

2009-05-26 @ 23:27:08
Postat av: b-lund

OJ vad svårt! fattar rien...

2009-05-27 @ 00:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0