Jag vill, jag vill, jag vill...

Det finns så mycket jag vill göra.. Så mycket jag vill se... Nu, nu, nu, nu... Inte vänta. Jag har så mycket åsikter, så mycket som jag vill få ur mig. Jag tycker och tänker om allt. Världen, samhället, människor.. I-land och u-land. Rik och fattig. Smal och tjock. Gammal och ung. Plugga och jobba. Bo och resa. Jag tycker, tänker och har så mycket åsikter. Jag vill göra så mycket. Jag vill plugga och bli utbildad. Jag vill jobba och tjäna en massa pengar. Jag vill bo och bilda familj. Jag vill resa och uppleva världen. Jag vill jobba som Art Director och bli framgångsrik. Jag vill vara volontär för hjälpa till att göra världen till en lite bättre plats. Just nu känns det som om allt står näst intill still. Visst jag lär mig saker i skolan och jag har super kul med mina vänner. Jag trivs i min lägenhet och jag och Kriss har det jätte bra ihop. Men jag vill ha mer. Mer, mer, mer... Jag vill utvecklas. Jag vill få utlopp för vad jag har inombords. Jag vill ut i världen och göra nytta. Jag vill tycka till. Jag vill hjälpa till. Jag vill säga mitt. Jag vill lyssna. Jag vill lära mig. Jag vill utvecklas. Jag vill, jag vill, jag vill...



// Jag spricker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0