Blåbärspaj

Idag har jag suttit i skolan. Är nästan klar med Einar nu. Mycket jobb för bara några få banor. Men söt blir han...

Idag har jag även tränat Aerobic. Jag och Laholm var lite efter dock. Alla de andra har gjort de där stegen och den där dansen flera gånger, så vi kände oss lite lost. Träning fick vi i alla fall och kul var det.

Efter träningen fickade vi med Elle (gick i våran klass innan, men har hoppat av) på CoffeHouse By George. Jag åt blåbärspaj... Mummsigt



Sitter just nu och söker en massa jobb. Både via mail och vanliga brev. Uppdaterat mitt cv på manpowers hemsida med. Sen har jag laggt till mitt cv på diverse andra olika bemaningsföretags hemsidor. Så något jobb ska jag väl ändå få i sommar tycker man.

// Köttbullar idag igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0