Tacopaj och rakt hår

Idag tvättade jag håret för första gången efter permanenten och nu har jag i stort sett inga lockar alls. Jag är för feg för att gå och klaga. Egentligen så vill jag ju be om fler lockar. Måste överväga hur pass modig jag är.

Nyss hemkommen från Frisks och Svettis. Blev ett Ki Box-pass. Jag och Laholm körde upper cuts och krokar så det stog härliga till. Så nu har jag precis belönat mig med god Tacopaj. Mycket gott.

I veckan som kommer händer det inte mycket. Ska mest fokucera på fisken Einar så att han bli klar någon gång. Sen åker jag nog hem till Borås på fredag och stannar troligtvis en hel vecka. Jag är nämliga helt ledig vecka 12. Skönt! Kriss kommer mest sitta i skolan hela den veckan och plugga inför sina två tentor som han har. Kommer inte se mycket utav honom ändå så kan lika gäran åka hem.



// Beck ikväll

Kommentarer
Postat av: Isidor

Lustigt att du väljer en bild på en riktig människa´.

2009-03-09 @ 00:03:41
Postat av: Nettan

Martha!! Jag tycker absolut att du skall gå tillbaka och "klaga" jävlas de med dig säger du att om de inte är mer serviceminded så kommer dina 2 juristpolare ner från Stockholm med lagboken under armen..vi kan prata om småmål,stämning,tredskodom,ha med lite intressanta HD-avgörande av liknande fall så skall det nog gå vägen hehe

2009-03-09 @ 10:32:03
Postat av: Martha

Isidor: Nu förstår jag nog inte riktigt vad du menar. Jag gillar Mikael Persbrandt, han är en bra skådespelare :) Han är bra i Beck.

2009-03-09 @ 11:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0