MattfransMartha

Är i Borås nu.. borde egentligen sova, men fastnade i ett spel jag laddat ner och kunde inte sluta. Men efter det här inlägget är det allt bums  säng för min del.

Dagen började med ompermanent och den här gången känns det bättre. Vi gjorde precis det jag föreslog i förra inlägget (fler/mindre spolar, strakare vättska och längre verkningstid) och resultatet just nu är något liknande ett får. Bättre det än ingenting...


Här är i den enda bilden jag orkar/hinner ta nu innan jag somnar... Hoppas den duger? Och hoppas ni ser de där mattfransskruvarna jag har i håret nu? Vettskrämd ser jag ut att vara också...

Imorgon blir det vin, god mat och melodifestivalen.. hemma hoss.. ehh..hos..hm...hemma hos, hemma hos Emma!

// Natti

Kommentarer
Postat av: emma

hihi. :) jag hade glömt det där med "hemma hos ehm..."

ska bli spännande att se frisyren. så får ju du se min nya frisyr live också! vi hörs senare.

2009-03-14 @ 10:21:33
Postat av: Susse

Hej, jag tycker det ser bra ut, det är ju mycket mer lockar än innan af, får hoppas att dom håller nu med bara!

Du och dina spel, fattar inte hur du kan fastna så, höll du på att varva det eller? ;)

Puss

2009-03-14 @ 10:45:14
Postat av: Jonas

hehe coolt :)

2009-03-14 @ 15:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0