Konsten att...

Moa gissa just exakt vart jag är just nu?

Klockan är 22.45 och jag sitter i ett litet rum, som ligger i ett före detta garage. På väggen till vänster hänger en plansch av två änglar och till höger hänger en IKEA-tavla med vita blommor på. Jag sitter i en säng med inte mindre än fem kuddar och två täcken. I den lila fotöljen som står vid fotändan av sängen ligger det en massa kläder. Rummet är kallt för värmen har inte varit på så länge. Och ja, jag känner draget från fönstret. Kanske blir min nackspärr ännu värre nu då!? I vanliga fall brukar jag sova på en madrass på golvet i detta rummet och du brukar ha sängen. Känns lite underligt att inte du är här och småpratar med mig. Du ligger väl i en bungalow någonstans i Thailand och sover nu. Din natt är snart över och min har knappt börjat. Jag saknar dig systra mi. Kom hem någon gång.


Moas blogg...

// Borta bra, men hemma bäst?

Kommentarer
Postat av: mamma

eh? själva gissningeleken kom av sig när du skrev "i ett ombyggt garage" , det var för LÄTT !



gissa var JAg är nu.... jag sitter på en blå stol i ett rum med BAJS bruna väggar och grönt tak... man kan höra barn utanför och en dammsugare i rummet bredvid, från källaren luktar det tvål!....gissa det du! / mama

2009-03-17 @ 16:00:20
Postat av: moa

JAG SAKNAR DIG OCKSA! :) Ta hand om mitt rum, byt garna lakan efter att du varit dar och skrapat ner!

2009-03-18 @ 13:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0