Forever 21

Igår var det kåren som vabligt på Onsdagar.. Jag och Laholm satt hemma hos mig och förfestade med vin och kladdkaka.. Sedan kom Martina och gjorde oss sällskap en liten stund, innan vi drog oss vidare till en annan fest där lite fler folk höll till. Efter trevlig(a) förfest(er) gick vi alla till kåren. Efter lite pommes, tjat och prat så tröttnade jag och gick hem. Vet inte varför, men jag klarar liksom bara inte av att vara för länge på kåren. Visst har jag varit där till stägning, så det finns undantag då och då.

Mina t-shirtar och linnen som jag beställt från forever21.com kom (com, kom.. tyckte jag var lite kul.. haha) igår. Kanske aldrig sa att jag lyckades beställa till slut? Hur som helst så var allt jätte fint och passade bra.

När jag var hos frisören och permanentade mig (ska gå och klaga idag by the way) så frågade hon mig hur gammal jag var. Direkt svarade jag 21, men insåg sakta att shit jag är ju 23.. Jag var verkligen tvärsäker några sekunder att jag bara var 21. Galet, hur har jag hunnit bli så "gammal"?

// Frukost / lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0