En typisk söndag i Borås

Dagen idag har bestått av kyrka, kyrkkaffe, promenad med vovven, laxmiddag och snart skall jag kolla på filmen "RallyBrudar"... Ikväll blir det Beck och lite popcorn. Mer än så har jag inte att skriva idag. Bara så ni vet...


Så här ser jag ut idag... Kruset är fortfarande kvar...

Tror minsan att en av systrarna gör kladdkaka där nere.. Tror i alla fall att det är en elvisp jag hör och om jag inte mins fel så hörde jag några ord om bakning innan jag gick upp till datorn.

// La Vie Boheme

Kommentarer
Postat av: Susanna

hej! :) jag läser medie- o kommunikationsvetenskap i göteborg. hur går det med studierna i jönköping då? grafisk design, eller hur är det?

2009-03-15 @ 22:31:37
URL: http://akerang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0