Blåsfisk

Skrattade lite för mig själv när det gick upp för mig att jag skrivit tapetserare hela tiden och inte målare. Jag hoppas ni har förstått vad jag menat hela tiden ändå?! Nu är de i alla fall klara. Känns lite som att flytta in på nytt nu faktiskt. Alla möbler skall ställas iordning och alla dekorationer i form av växter, ljus och annat skall fixas iordning. Så imorgon är det jag som (pga inställd lektion) både storstädar och pyntar lägenheten. Hoppas bara jag är på lika mycket fixar-humör imorgon som jag är just nu.

Måste göra er besvika. Fisken Einar är inte färdig. Fick för mig att göra en boss i slutet av spelet och tyvärr har bossen bråkat med mig hela dagen så det finns fortfarande en del detaljer att ordna. Och eftersom jag har ända till den 28:e på mig att göra klart spelet så kommer kanske ytterligare förbättringar och ideér att ploppa upp i huvudet.


Bossen i sista banan... Klarar man av att möta honom och hans skjutande taggar så har man klarat spelet

// The Mentalist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0