Att älska som en porrstjärna

Sitter och kollar på "Den rätte för Rosing" och jag måste säga att det är ganska underhållande. Lite B, men underhållande.

Samtidigt som jag ser på tv:n läser jag ur boken "Att älska som en porrstjärna". Jenna Jamesons självbiografi. Den är underhållande den med. Hemsk, sorglig, rolig, sexig, tragisk och ärlig. Jag gillar den. Läs den!



Idag har vi fått nymålade skåpsluckor i köket. Antar att tapeten kommer upp imorgon med. Sakta men säkert blir alla rum förbättrade och snyggare.

Idag har jag suttit i skolan länge, länge... Hela introt till "Fisken Einar" är färdigt så känner verkligen att jag kommit långt idag.

// Kellogs special K

Kommentarer
Postat av: mamma

hello



ja ÅH vad jag ser fram emot och komma och titta sen när det är färdig målat å färdig tapetserat!!! då kommer vi Matzen å jag och tar borrmaskinen med oss så får vi se om det ska upp hatthylla, lampor, sänggavel å annat! glöm nu inte att vara på din vakt å få bort den gamla hatthyllan så de inte sätter upp den igen av bara farten när de kommer till hallen! SÄG till dem att du ska ha en annan så de spacklar igen hålen när de tapetserar annars kanske de tänker att de ska sätta upp den i samma hål igen....



hur var det nu med 1-2-3 maj och 20-21-22-23-24 maj... KAN du då????? kan man få första tjing på dig då?



pöss mam

2009-03-04 @ 15:52:08
Postat av: Moa

Ar min bok i jonkoping?

2009-03-04 @ 16:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0