Sushi och longboard

Jaha vad har jag gort idag då? Jo, först började jag dagen med att sova ut. Det var skönt, trots att jag fick gå upp vid 07.00 och byta säng. När jag vaknat ägnade jag en del tid åt att försöka sätta upp två tält. Det var lättare sagt än gjort. Och jag kan ju inte säga att värmen hjälpte. Jag har även löst lite sudoku, kollat på när mamma bakat bullar och frallor och läst i min bok. På kvällen lagade jag sushi åt familjen. Det blev gott. Sedan stack jag med Malin och hennes kompis Nina och åkte lite longboard. Det var roligt. Lättare än vad jag trodde att det skulle vara. Åkte visserligen inte på så branta underlag. Lagom för en nybörjare som mig. Nu skall jag sova i den lilla husvagnen. Inget jobb imorgon heller.. Gött!


En bild på panterElsa, bara för att hon är så söt...

// Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0