Chock!!!!

Jag är med bland top 10 i Vero Modas linne-tävling... Galet! Får ett par dagar sedan upptäckte jag till min besvikelse att jag glömt bort att den första delen av tävlingen var avslutad. Jag som hade tänkt gå till skolan, logga in på alla datorer och gett mig bra poäng. Men vid insikten att jag helt och hållet missat datumet så orkade jag inte bry mig mer. Men så idag fick jag lust att bara ta en kik på deras hemsida för att se vilka bidrag som faktiskt hamnade högst upp på listan. Och fatta att jag blev förvånad då jag var en av dem...


Ser ni mitt linne... längst upp i högra hörnet.. :) Lite coolt att vara bland de tio bästa ändå...

Det är nu upp till juryn att bestämma första och andra plats i tävlingen. Och JAG vill vinna! Juryn kommer gå mycket på vad folk kommenterat och tyckt till om de olika linnena. Så skynda er in och gör en egen användare (annars går det inte att kommentera) och ge mitt bidrag några väl valda ord! Skriv inte negativt om de andra linnena dock (det klart ni skriver vad ni tycker... men gör det inte för min skull). Tävlingen är snart avslutad så hjälp mig vinna!

Länk -> Top 10
(mitt bidrag är längst ner på sidan)

// JAG VILL VINNA! JAG VILL VINNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0