Renovering

Jag jobbar natt... Men det är la sådär mycket att göra, måste jag säga. Ska snart leta fram en dammsugare och städa lite bland komponenthyllorna. Det behövs. Tiden kanske går lite fortare ifall jag har något att göra, tänkte jag.

Imorgon skall jag sooova länge. Hoppas jag. Ifall jag inte blir väckt att mamma slipar trappsteg i hallen vill säga. Vi håller nämligen på att renovera hallen. Något som påbörjades för ca fyra år sedan. Nu är projektet återupptaget igen dock. Nytt golv är på plats. Panel till väggarna är inhandlat. Taket är uppbrutet (skall målas). En elektriker har varit där och kikat lite. Så vi (vi och vi.. men mamma och Matz) är en bra bit på väg måste jag säga. Kommer nog bli kanoners.


Bild tagen från V Magazine...

// Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0