Fikapaus

Sitter på jobbet och tar mig en liten välfärtjänt paus. Inte för att det har varit så värst mycket att göra.. Men ändå.

Idag har det inte hänt mycket i mitt lilla liv. Vaknade vid 11.00, åt kalaspuffar till frukost, segade framför datorn en stund, åkte med vovven till Storsjön för lite bad, åt pasta- och laxsallad till lunch och drog sedan till jobbet. Morgondagen kommer antagligen se ut precis likadant. På onsdag åker jag dok ut med två av småsystrarna till Hönö. Skall vara en snäll storasyster och skjutsa ut dem dit. Själv anländer jag till Hönö först på fredag då jag vaknat till liv (jobbar natten till fredagen).. Hoppas vädret är lite bättre då än vad det är nu.

// Thriller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0