Att trycka eller ej?

Jag har en idé om att trycka upp t-shirts och linnen med egna motiv för att sedan sälja. Eller vad säger ni om det? Jag vet dock inte vart jag skall sälja mina produkter i så fall. På skolgården? Göra en egen hemsida? Bara sälja till vänner och bekanta? Göra mig som ett eget litet företag eller bara sälja för skojs skull? Ja, vad säger ni? Har ni några tips så dela gärna med er av dem...


Om jag skulle börja sälja så skulle jag självklart göra fler motiv... :)

// Bara 1,5tim kvar på arbetspasset

Kommentarer
Postat av: Björn

Jag tycker det låter som en god ide, men du måste samtidigt tänka på att om det ska bli riktigt lyckat projekt måste du lägga ner en del energi.

2009-07-10 @ 01:46:48
Postat av: Anonym

vilken Björn? han kan inte känna DIG speciellt väl iallafall ??? Martha ÄR energi personifierad!!! storasyster, initiativtagare, projektledare, alltid den som tar tag i saker och får det att hända!!!!!!! jag anar (läs:vet!) vad en del av den energin och ledarförmågan kommer ifrån! (Stolt!)

vi sa just här, matz å jag att din idé om att du och Amanda skulle ge er på ett sådant här projekt ät GRYM ! och vi tror det kommer att gå väldigt bra! så GÖR det!

2009-07-13 @ 23:35:40
Postat av: Björn

Skrev jag något om att Martha inte skulle vara det???

2009-07-14 @ 11:36:06
Postat av: Malin

jättefina linnen! coola motiv.

2009-07-17 @ 02:06:38
URL: http://lusciouslucy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0