23:e??

Hoppas och vill att alla vännerna från Jönköping skall kunna/vilja komma till Borås den 23:e för lite partaj. Borås är en fin stad, speciellt på sommrarna. Torsdagskväll i Borås is the shit. Just denna torsdagskväll som jag pratar om (23.e juli) kommer Sanna, Shirly och Sonja till stora torget och sjunger lite. Inget som jag vill se.. Men ändå. Nej, jag vill grilla, dricka vin, mysa, lyssna på bra musik, tjöta, umgås med gott folk (borås och jönköpingsgänget förrhoppningsvis), gå ut, ha på mig klänning, leka, sjunga, dansa, ha kul osv osv... Tror det kan bli en bra torsdagskväll.. Ni är väl på?


Bild tagen från V.Magazine...

// Jobb imorgon igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0