Width och Height

Sitter i skolan med Webbdatabas-lektion. Det är svårt, men jag har börjat hajja vad det är man ska göra i alla fall. Ett steg på vägen. Vi ska göra en egen version av denna hemsida: Det är svårt (i alla fall för mig).



Fick just reda på att vi kommer vara helt lediga varannan torsdag och varannan fredag.. Gött! Varannan vecka kan man gå till kåren och varannan blir det låååånghelg. Underbart!

Ucha känner att jag inte har något intressant att skriva om nu för tiden.. Men jag skall bli bättre på att få ett läsvärt innehåll i bloggen. Vill ni förresten ha fler bloggar att läsa så kan jag rekomendera min Jönköpingskompis Nillas blogg. Hon har precis börjat blogga och det ser redan ut som om den kommer få många besökare i framtiden.
Nillivanilli <- här har ni länken...

// Smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0