Pack- och backdags

Ursäkta den dåliga uppdateringen. Nu är jag i alla fall hemma i Jönköping. Idag har jag packat ner alla mina och Kriss saker i lådor och säckar inför flytten. Imorgon hämtar jag nyckeln till lägenheten på Råslätt och kör dit allt här från Torpa. Sedan på torsdag så kommer lådorna och möblerna från Borås också. Ucha mycket flytt nu framöver. 1:a Februari är det nämligen dags igen... Orkar inte dra historien nu, men jag skall i alla fall flytta två gånger på väldigt kort tid. Den sista gången flyttar vi till en 2:a på 83 kvm inne i stan. Så det längtar jag till.

Men först och främst så längtar jag tills på lördag... Då bär det av till Åre. 5 dagar utav härlig skidåkning. Tyvärr kommer det nog vara rätt kallt. Men vi skall ha så fruktansvärt kul ändå. Härligt glid både i backarna och på after skin. Swissch, swissch!!!


På trettondagen (dvs igår) så hittade jag på en förrätt. Ädelostfyllda tomater, toppade med seranoskinka på ett tecke av isbergssallad. Jag tog vad kylskåpet hade att erbjuda och satta samman denna goda rätt. Mycket nöjd med smakresultatet måste jag säga... (Ursäkta färgerna på bilden. De är klarare i verkligheten)

// Sugen på godis

Kommentarer
Postat av: mamma

fina bilder, fin dukning, god mat, det blir rätt sällan man smäler fram silvret o finporslinet o bjuder till!!!!! 85m2 är GALET stort, min första lägenhet var en 3:a på 75 m2 och den var inte trång på minsta vis!!!!!! det ska bli SÅ kul att se den!!!! vardagsrummet måste vara SKITSTORT man kanske kan skärma av en del o ha till ert sovrum sen när bebisarna kommer? så kan de få sovrummet.... det blir nice, där kan ni bo läääääääänge !!!! KRAM

2009-01-06 @ 22:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0