Paranoid Park

Jag vet än en gång att jag är jätte dålig på att uppdatera.. Men ska bli bättre. Har ju som sagt var inget internet på Råslätt där vi nu bor för tillfället. Saken är faktiskt den att vi inte har någon tv heller. Så jag och Kriss har verligen fått umgås på riktgit nu det senaste. Man kan säga att vi har lärt känna varandra på nytt. Och det är ju bara bra... Den sysselsättningen vi ägnat mest tid åt är det gammla hederliga spelet Yatzy. Ganska kul ändå.

Nu är jag i Borås. Jag och Kriss ska strax se på film. Ikväll har vi firat Matz som fyllt år och imorgon ska vi som sagt var fira mig (fyller år den 29:e) och Matilda var födelsedag var i Oktober (men då var hon utomlands). Imorgon vid 10.00 skall jag även på akvarellkurs.Började gå på dessa kurser förra terminen. Det skall bli kul även denna terminen.

// Má, M¯a, Mˆa, Mà


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0