Hjärtslaget

Sitter hemma (Jönköping) i sängen och laddar upp lite bilder från helgen som gått. Jag har alltså varit i Halmstad och utlandsfestat. Det har varit kalaskul måste jag säga. Har dock lite ont i ryggen efter att ha sovit på liggunderlag, men det är sådant man får ta. vad har vi få gjort? Jo vi har festat, träffat nytt folk, bytt märken, vart på en dålig och en "egengjord" sittning, käkat tacos och korv, sovit på golv, moesat, skrattat, inte duschat, sjungt, dansat, lyssnat på kassa band, underhållts av Pedro den gula bussen, inte kunnat sova, flummat och mycket, mycket mer...

Nu skall jag strax se på Beck... Vill ni se fler bilder från Hjärtslaget så rekomenderar jag facebook.



// oooo, oo, ooo, oo, oo, ooo, ooo, oo, ooo, oo, oo... Oooooeeeååå flygplan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0