Silver

Håller på att packa inför helgen i Halmstad. Kläder, smink och hygienartiklar, handduk, underkläder, ngt att sova och sovsäck. Tror inte det är något mer jag behöver??? Mat till bussresan och alko införskaffar jag imorgon innan vi åker.

Igår var det Babylife-sittning med superhjälte-tema.. Jag klädde alltså ut mig till SilverWomen. Silvriga leggings, silversprayade stövlar, silvrigt linne, silvertyg som mantel, silversmink, glitterbodylotion och glitterspray i håret. Hela jag var silvrig helt enkelt. Sedan kom ngn på den briljanta idén att jag nog uppgraderat mig från white trash till silver trash. Så det var det jag fick vara hela kvällen sen. Sittningen var bra, spexen roliga, umgänget gott, pizzan god (jag lurade till mig två bitar.. schy säg inget till någon), för- och mellanfesterna var roliga, kåren var som vanligt, Nilla och Italy var bäst, Laholm var super och jag glittrade. Dock så dog kameran allt för tidigt in på kvällen.



Ikväll skall jag och Kriss mysa lite med mat från Anna-Gretas. Han vet inte om att vi ska göra det än så det får bli en överraskning. Jag och Kriss har inte spenderat alla hjärtans dag en enda gång under de år vi varit ihop (inte innan dess heller såklart), så jag tänkte vi kunde "fira" lite idag istället då vi inte kommer vara med varandra på lördag detta år heller.

// Whould you dance if I asked you to dance?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0