Hur det blev som det blev...

Klockan 21.00 igår satt jag och Kristoffer fridfullt och kollade på melodifestivalen (med varsin dator) då Hanna loggar in på msn. Hon säger att hon är sugen på öl. Jag ser genast min chans att tagga henne till spontanfest. Så jag skriver till både Hanna och Laholm och frågar ifall vi ska träffas, dricka lite och tjöta.. Ja, spontanfesta lite. Båda är på. Så när Hanna slutar jobbet vid 22.00 så bär det av till villan. Vid 24.00 joinar Sandy och Edina också. Utgång blev det ingen, men vad gör det när man redan har så trevligt? Vid 03.30 var jag åter hemma igen. Jag röstar för fler spontanfester i framtiden. Det är oftast dom som bli mest lyckade.. man har liksom inga förväntningar på hur det skall bli och då blir det bra.

Kriss blev lite sur då jag helt plötlsligt sa att jag skulle åka... Han sa något i stil med "Jaha, och här sitter vi och kollar på melodifestivalen.. Är det okej om jag byter kanal nu?" i lite irriterad ton. Här hade jag paxat tv:n för melodifestivalen och sen så åker jag ändå mitt i. Stackare... Han slapp i alla fall se resten.

// Pump it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0