183 dagar

Jaha då satt man framför datorn igen då... Är i skolan och skall komma på vad jag skall göra för slags projekt i kursen Interaktiv multimedia. Antingen skall jag göra en flashbaserad hemsida eller så ska jag göra ett spel (troligtvis snake i så fall). Jag vill göra en hemsida, men vet inte ifall jag klarar av det. Men i slutet av den här lektionen skall jag i alla fall ha påbörjat en planering om hur arbetet skall utföras och vad jag vill uppnå. Så bäst att jag bestämmer mig snart...

Igår på svt 1 började en ny serie som heter "183 dagar". Den handlar om livet efter att ha varit med i en dokusåpa (typ BIg Brother). Man får följa de olika deltagarnas liv efter att de kommit ut ur det så kallade HUS 1, se hur allt har blivit annorlunda, man får se hur kändisskapet påverkar dem både positivt och negativt. Jag tycker, efter att ha sett första avsnittet, att den verkar sevärd, intressant och delvis sorglig. Jag vill därför tippsa alla läsare om denna serie... 183 dagar


Tuva Novotny, som har en av huvudrollerna i 183 dagar...

// Här kommer Piff och Puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0