Cliniderm

Jag behöver köpa en massa hudvårdprodukter... Min hy ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig.. Får visserligen skylla mig själv. Är en sån där människa som bara inte kan sluta pilla. Tro det eller ej, men min hy mår bättre när jag har smink på mig än utan.. För när jag har smink pillar jag inte, då är jag rädd att förstöra det. Men utan så är mina fingrar där ideligen... Vad ska jag göra åt problemet? Borde få en elchock varje gång jag ens tänker tanken på att lyfta handen mot ansiktet...


Detta är i alla fall något som finns på min önskelista i jul...

// Dags att sminka sig då

Kommentarer
Postat av: Madde

Läste din kommentar på Stina-Lees blogg och håller helt och fullt med dig! :)

2009-12-13 @ 23:44:55
URL: http://madelenewinberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe jag önskar mig oxå lite sånt, lr iaf en ansiktskräm ;P (se min blogg så får du se =)

men vi kanske rent av ses till nyår, ryktas d ju om ;)

2009-12-16 @ 19:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0