Allt annat än plugg

Idag kommer Matilda hit.. Vi ska strosa runt på a6 och sen ska vi äta tacos på kvällen och kanske se en film. Kommer bli mysigt. Linda och Kriss ska vara med också.

Jag gör verkligen allt annat än att plugga just nu. Men stressen sätter väl in efter helgen... sen är det ju veteskapligt bevisat att inlärningsförmågan ökar under lagom mycket stress/press... Då blir man mer snabbtänkt och allt går mycket lättare. Frågan är bara ifall jag hinner lära mig allt ändå.


Tror jag lägger ner det där med julkalendern... orkar och hinner nog inte...

Igår var det lite förfest här i lägenheten.. Vi drack glögg, åt pepparkakor och knäck... Lyssnade på julmusik, i alla fall till en början innan vi bytte till lite mer partymusik. Det var ett gött gäng här och vi hade det jätte trevligt. Sedan drog vi ner till kulturhuset och vakade in tomten. Julbord, sång, komiker och stojigheter. Roligt helt enkelt. På kåren sen tröttnade jag dock och gick hem ganska tidigt. När Nilla undrade varför jag ville gå hem så svarade jag att jag saknade Kristoffer.. för det gjorde jag. När jag kliver innanför dörren har han städat också, han är allt underbar...

// Det går bra nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0