Det luktar dålig film

Nu ikväll har jag sett på film med Laholm, Hanna, Adam och Kriss. Vi såg en film som handlade om en sjukdom som gjorde alla blinda.. Kommer tyvärr inte ihåg namnet. Jag rekomenderar den inte. Den var skum och knepig. Men gillar man väldigt annorlunda filmer utan poäng så är den kanske bra.
Vi åt tacos också.. och det var betydligt bättre. Inte ätit just tacos på hela sommaren, så det var extra gott.

Nu skall jag lägga mig dock.. kanske ser jag ett eller två avsnitt av Scrubs innan jag somnar. Innan jag kryper till kojs skall jag visa er mina nya kläder. De sista kläder som införskaffades den här terminen för min räkning.


Allt kommer från Gina Tricot, utom skorna som kommer från H&M...

// Nighty nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0