Kräftskiva och Kenny S

Kom på varför jag har haft så ont i nacken idag. Jag headbangade ju igår.. Jag och Clara skakade loss rejält alltså. Inte alls konstigt att jag har sådan träningsverk.

Idag har söderkullasystrarna + Tobias haft en liten kräftskiva. Bakad potatis, kräftor, olika röror, sallad, räkor och vitlöksbröd. Mycket gott. Jobbigt att behöva slita så mycket för nästan ingen mat dock. Man skalar och skalar i oändlighet och sedan tuggar man på kräftstjärten i någon sekund. Mätta blev vi allihop i alla fall!

Vi hyrde filmen Kenny Starfighter via tv:n ikväll också. Den var som förväntad. Kenny var "som vanligt" och humorn den samma. Rätt bra sätt att avsluta en slappisdag på måste jag säga. Nu lockar sängen ofantligt mycket dock. Så god natt hörni!


Bilder från igår... Tagna från lillsyrran Moa...

// Wolli bolli

Kommentarer
Postat av: Mia

Den sista bilden, kan det möjligtvis vara en hund?

;)

2009-08-10 @ 00:17:36
URL: http://kazakstanisbajs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0