Sugen på hummer- och krabbost

Vad ska jag skriva? Hm.. känner sådan bloggtorka nu för tiden. Kanske för att jag mest bara jobbar, sover, äter, festar.. Jag har inte heller haft någon kamera nu i sommar. Den gick sönder första dagen på "sommarlovet". Trist! Jag som älskar att fota. Har hänt en del roliga saker som jag gärna velat föreviga med bilder.


Har man ingen kamera får man sno bilder från sina vänner istället... Bilder från trippen till Hasslöv (måndagsklubben i tylösand) och lite från Borås när vi förfestade(tisdagsklubben vinci)

Igår blev det spontanutgång efter jobbet. Slutade 23.20, men eftersom det var sista "tosdagskvällen" nere på stan så var det lika bra att köra på. Jag, Anna, Emilia och Nemere satte oss med varsin öl på vimmel. Upptäckte en ny toalet. Endast personal stog det på dörren. Det hindrade inte en full blåsa.

Idag skiner solen.. men jag har fortfarande inte kommit upp ur sängen. Ska snart ta mig en dusch, ta på mig bikinin och lägga mig med något gott och en bok i solen. Spraytanade mig igår så är redan hyffsat brun. Men man måste passa på att få lite äkta färg så länge det går känner jag...

Ikväll jobbar jag på Torget.. kom och spela!

// Skit under naglarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0