Måndags- och tisdagsklubb

Det blev inget vin igår. Fanns ingen hemma som kunde köra mig. Sedan så var jag dödstrött så var lika bra att det inte blev någon alkohol. Hur som helst så var det trevligt hos Linda. Vi spelade lite Rappakalja och sattb och tjöta.

Idag har jag BARA varit på jobbet än så länge. När jag kommer hem om 1,5 timmar ska jag städa.. Känns sådär kul. Är verkligen helt slut efter denna och förra helgen. Dryga 100 timmarna på åtta dagar nu (fördelade på två veckor). Kanske inte låter så jobbigt. Men när dessa timmar är nätter och helger så blir det genast MYCKET jobbigare. Men jag skall inte klaga.. Lönen kommer bli bra.. Klirr! Klirr! Kommer i vilket fall stupa i säng ikväll.

Imorgon kommer Kriss och Jonas ner från Sthlm.. de hämtar upp mig i Borås och sedan drar vi till Tylösand. Måndagsklubben, Hanna och Laholm väntar där. Skall bli roligt. På tisdag följer tjejerna med tillbaka hit till Borås. Då är det tisdagsklubben på Vinci som gäller. Skall också bli nice. Två roliga dagar väntar med andra ord.

// 1tim och 10min kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0