Det luktar nyklippt gräs

...ja det gör det, för jag har klippt det. Värsta träningspasset ju. Inte så bra när man har ont i halsen kanske. Men bra för konditionen och fettet jag inte har.

Har nyss slingat håret också. Moa hjälpte mig med att peta ut hårslingor ur hettan. Snällt av henne fertsom det tar ett tag. Nu är håret i alla fall färgat och klart. Ljusare blev det och jag är nöjd...

Imorgon är sista arbetspasset på Ericsson för den här sommaren. Ska bli både skönt och tråkigt. Förhoppningsvis får jag jobba lite i jul. Finns väl altid någon som vill ha semester i förrådet.


Bild från i lördags... Mitt hår är nu en nyans ljusare än på bilden...

Tror jag ska se lite top model.. Fast egentligen borde jag göra Alex banner. Jag har en idé om hur den ska bli. Fick tanken när jag skulle somna. Så typiskt att alla bra idéer och all kreativitiet kommer när man ligger i sängen. Jag är expert på att vända dygnsryttmen... pust!

// Hjertens monolog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0