Det luktar feber och förkylning

Japps.. insparken är slut för i år. Underbart. Den har varit rolig, händelserik, jobbig, stressig, skoj, tokig, fantastisk och en massa massa mer.. Nu är jag dock sjuk. Ligger hemma i sängen med feber och förkylning. Hostar gör jag med. Vi faddrar har nog alla varit halvt småsjuka i omgångar under hela insparken och nu var det tydligen min tur. Känns ganska oundvikligt att bli sjuk efter allt stoj och alla sena kvällar. Sånt man får ta helt enkelt.



Ikväll skulle jag vilja ligga nedbäddad i soffan. Bli matad med vidruvor och choklad av Kriss. Se "män som hatar kvinnor". Somna tidigt. Låter inte som om det kan vara så svårt att fixa. Ska bara övertala Kriss att han ska mata mig.

// Host host

Kommentarer
Postat av: emma

krya på dig, love!

2009-08-28 @ 11:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0