Det luktar ett nytt liv

Idag är dagen då jag börjar mitt nya sparsamma, hälsosamma och duktiga liv. Jag ska träna regelbundet (så fort jag blivit frisk), jag ska äta nyttigare och framförallt billigare. Jag ska absolut inte köpa mat i skolan, utan alltid ha med mig matlådor eller äta hemma. Jag ska hänga med ordentligt i skolan och försöka få så bra betyg som möjligt. Jag ska försöka spara pengar till Kina också. Så inga onödiga utgifter. Jag skall inte köpa ett enda klädesplagg i höst t.ex. (Köpte tre igår.. men det var då det)... Jag kommer självklart gå på kåren ibland och ha roligt med mina vänner/ min pojkvän.. Men alla enligt mig onödiga utgifter skall bort, bort, bort!!! Jag har ett mål och då VET jag att jag kommer klara det!



// Duschen kallar

Kommentarer
Postat av: emmaby

heja dig!

2009-08-31 @ 13:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0